فیلم آموزشی ۰ تا ۱۰۰ درس تحلیل سازه (فاز اول) + رفع اشکال و پشتیبانی آنلاین

مدت: ۳۷ ساعت
زمان برگزاری: ویدیوها بعد از ثبت نام قابل دانلود می‌باشند.
  • ویدیوها قابل دانلود می‌باشند و صرفا روی یک سیستم و تحت سیستم عامل ویندوز به تعداد دفعات نامتناهی قابل پخش است.
ثبت‌نام
  • هزینه‌ی ثبت نام
    ۸۰۰,۰۰۰ تومان
ثبت‌نام در کافه‌تدریس
عضویت در کافه تدریس به معنای پذیرفتن قوانین سایت می‌باشد
  • توضیحات
  • سوالات متداول

ویدیو آموزشی درس تحلیل سازه کنکور کارشناسی ارشد و دکتری عمران (۱) کامل‌ترین منبع مطالعه درس تحلیل سازه ۱ است. از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری عمران که مخاطب اصلی این آموزش هستند تا دانشجویان مقطع کارشناسی، داوطلبان آزمون نظام مهندسی و ... می‌توانند از این آموزش استفاده کنند. 
از مزیت‌های این ویدیو آموزشی فازبندی انجام‌شده در آن است که به داوطلبان فرصت می‌دهد با صرف کمترین زمان، این درس را مطالعه کنند.

سرفصل‌های ویدیو آموزش درس تحلیل سازه

سرفصل‌های ویدیو آموزش درس تحلیل سازه مهندسی عمران از این قرار است:
◼️ درجه نامعینی: شامل محاسبه درجه نامعینی تیرها، قاب‌ها و خرپاهای دو بعدی، قاب¬ها و خرپاهای سه‌بعدی، درجه نامعینی داخلی
◼️ پایداری سازه: شامل تعادل و پایداری، بررسی پایداری خارجی و داخلی سازه‌ها، روش‌های بررسی پایداری
◼️ استاتیک: شامل تحلیل استاتیکی تیرها، قاب¬ها، خرپاها و قاب‌های قوسی‌شکل معین
◼️ رسم دیاگرام عکس‌العمل‌های داخلی: رسم دیاگرام نیروی برشی و لنگر خمشی (روش مقطع‌زدن و جمع مساحت‌ها و ...)
◼️ کار مجازی و روابط حفظی در تیرهای معین: شامل مفهوم روش کار مجازی، رابطه کار مجازی در سازه‌های الاستیک (خرپا، تیر و قاب، قاب‌های قوسی‌شکل)، روابط حفظی در تیرهای معین
◼️ روش‌های هندسی در محاسبه تغییرشکل سازه‌ها: شامل انتگرال¬گیری مضاعف، روش لنگر سطح، روش تیر مزدوج
◼️ خط تأثیر: شامل خط تأثیر در تیرها (مفاهیم اولیه خط تأثیر، روش مولر برسلاو، خط تأثیر در شاه‌تیرهای همراه با تیر عرضی، کاربرد خط تأثیر، خط تأثیر کیفی تیرهای نامعین)، خط تأثیر در خرپاها، خط تأثیر در قاب‌ها

ویژگی دوره 

ویژگی این دوره آموزشی عبارت است از:

➕ فازبندی مباحث برحسب سختی و تکرار در کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری عمران
➕ درس‌نامه کامل و قدرت بیان مدرس
➕حل سؤال‌های مناسب برای تثبیت مطلب
➕ تست‌های مناسب در انتهای هر فصل برای افزایش مهارت
➕ ارائه کلید واژه‌های مناسب برای تشخیص سریع راهکار حل سؤال
➕ جزوه کامل، دقیق و تمام‌رنگی
➕ ارتباط مستقیم با مدرس برای رفع اشکال

اهداف دوره

هدف نهایی از ویدیو آموزشی درس تحلیل سازه کنکور کارشناسی ارشد و دکتری عمران را می‌توان در یک واژه بیان کرد: «صرفه‌جویی!»
مهم‌ترین سرمایه شما زمان است و تمامی تلاش ما افزایش بازدهی و کاهش زمان لازم برای رسیدن به تسلط است. شکی نیست که شما درنهایت می‌توانید با مطالعه کتاب‌های مرجع از هر حدی از توانایی بالاتر روید، اما به چه قیمتی و با صرف چه زمانی؟! تمامی تلاش ما هدایت مطالعه شما به‌سمت مناسب است تا بازدهی مطالعه شما افزایش یابد.

نکات مربوط به دوره

درس تحلیل سازه ۱ در این آموزش به ۲ مرحله تقسیم شده است تا داوطلبانی که می‌خواهند با صرف کمترین زمان به درصد قابل قبولی در کنکور دست یابند بتوانند صرفاً فصل‌های پرتکرار در کنکور را که اتفاقاً مباحث ساده‌تری نیز هستند مطالعه کنند. مرحله اول تحلیل سازه به‌طور متوسط ۶ سؤال (از ۱۰ سؤال) را در کنکور کارشناسی ارشد پوشش می‌دهد.
این آموزش پیش‌نیاز خاصی ندارد، زیرا تدریس از سطح صفر انجام شده است، ولی دانشجویانی که در مقطع کارشناسی در رشته‌ای غیر از مهندسی عمران تحصیل کرده‌اند می‌توانند آموزش یک‌ساعتی مباحث پایه‌ای استاتیک تحلیل سازه را در وب‌سایت کافه‌تدریس مشاهده کنند.
بعد از ثبت‌نام حتماً با مدرس دوره، دکتر رشیدی، برای دریافت برنامه پیشنهادی یا رفع اشکال درسی تماس بگیرید (راه ارتباطی: ID تلگرامی @Yaser_Rashidi).
برای عضویت در گروه رفع اشکال تلگرامی VIP مجموعه نوین نگرش، بعد از فعال‌کردن قابلیت «اضافه به گروه» از تنظیمات تلگرام خود، نام و ID تلگرامی خود را به ID تلگرامی @ShahinSagharchi ارسال کنید.

نمونه ویدیو تدریس

ویدیوی زیر نمونه‌ای از تدریس استاد در دوره ریاضیات کنکور ارشد است. برای مشاهده نمونه جزوات اینجا کلیک کنید. 

  • آیا ویدیو آموزشی تحلیل سازه برای افراد با پایه درسی ضعیف مناسب است؟

    بله، تدریس این آموزش از صفر است. حتی اگر رشته کارشناسی شما با مهندسی عمران (یا دیگر رشته‌های مرتبط با این درس) غیرمرتبط باشد، می‌توانید از این آموزش استفاده کنید. توصیه می‌کنیم قبل از خرید دوره با مدرس این درس مشورت کنید (راه ارتباطی: ID تلگرامی @Yaser_Rashidi).

  • با توجه به اینکه مبنای این آموزش از صفر است، آیا برای دانشجویانی که پایه درسی نسبتاً مناسبی دارند اتلاف وقت نخواهد داشت؟

    خیر؛ زیرا درس تحلیل سازه تست‌محور است و بخش چشمگیر این آموزش نیز به حل تست‌ها اختصاص دارد؛ بنابراین دانشجویان با پایه قوی می‌توانند از مثال‌های ساده‌ عبور کنند و مثال‌های سخت‌تر را بررسی کنند؛ ضمناً امکان پخش فیلم با سرعت بالا نیز فراهم است.

  • این آموزش چه مواردی را برای ما تضمین می‌کند؟

    ما این موارد را تضمین می‌کنیم: ۱. درس‌نامه ۲. مثال‌های آموزشی ۳. تمرین برای تثبیت ۴. نکات مهم ۵. پشتیبانی مدرس

  • آیا مرحله اول پیش¬نیاز فاز دوم است؟

    بله، در حالت کلی توصیه می¬شود که ابتدا مرحله اول تحلیل سازه¬ را مطالعه کنید و مطالعه این مرحله به هر دانشجویی که قصد یادگیری درس تحلیل سازه¬ را دارد توصیه می‌شود؛ درواقع این مرحله پیش¬نیاز اصلی برای تسلط به مرحله دوم نیز است. درصورتی‌که زمان کافی برای مطالعه فاز ۲ را دارید، بدون شک مطالعه این مرحله که به تحلیل سازه‌های نامعین اختصاص دارد سطح علمی شما در علم سازه را چند مرتبه جابه‌جا خواهد کرد. به‌طور متوسط ۴ تست از مرحله دوم در کنکور کارشناسی ارشد عمران مطرح می‌شود. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر می‌توانید با مدرس دوره نیز ارتباط برقرار کنید (ID تلگرامی @Yaser_Rashidi). مدیر آموزش مجموعه نیز همیشه پاسخگوی سوالات مشاوره‌ای شما خواهند بود (@ShahinSagharchi).

  • آیا بعد از تهیه این آموزش به تهیه منبع‌ها و کتاب‌های کنکوری نیاز دارم؟

    قطعاً خیر. این آموزش پکیج کاملی است از هر آنچه شما نیاز دارید و شما را از دیگر مراجع بی‌نیاز می‌کند.

  • آیا این آموزش فقط برای کنکور قابل استفاده است؟

    اگر به سرفصل‌های ارائه‌شده نگاهی بیندازید، متوجه کامل‌بودن این آموزش خواهید شد. مباحثی که برای هر دانشجو گرایش سازه یا زلزله بسیار حیاتی و مهم است؛ بنابراین این آموزش برای مقاطع بعد از کنکور کارشناسی ارشد یا دکتری نیز مفید خواهد بود. لازم به ذکر است مباحثی که کمتر در کنکور کارشناسی ارشد یا دکتری تکرار شوند، به‌صورت تفکیک‌شده از دیگر قسمت‌ها مطرح شده‌اند تا داوطلبانی که با مشکل کمبود وقت مواجه هستند صرفاً قسمت‌های پرتکرار را مطالعه کنند.

  • آیا امکان ثبت‌نام قسطی برای این ویدیو آموزشی وجود دارد؟

    بله. اگر مجموع هزینه‌ دوره‌هایی که قصد ثبت‌نام در آن‌ها را دارید بیش از سه‌میلیون تومان باشد، می‌توانید در ۲ قسط و اگر بیش از پنج‌میلیون تومان باشد، در ۳ قسط پرداخت کنیدو ثبت‌نام خود را انجام دهید (برایخرید اقساطی افزایش مبلغی اعمال نخواهد شد). برای ثبت‌نام اقساطی در دوره‌ها با ID تلگرامی @ShahinSagharchi مشورت کنید.

یاسر رشیدی